כשהאדמו"ר אמר לגראי"ל: "ישר כח על פועלכם לעולם התורה"

"בכל פעם שנפגשו הזכיר רבינו את גודל יחוסו למרן החתם סופר זצוק"ל, וממילא הגיע רבינו לדבר על גדלותו הנוראה של מרן החת"ס זצוק"ל, והדברים ארוכים"
ישראל פריי No Comments on כשהאדמו"ר אמר לגראי"ל: "ישר כח על פועלכם לעולם התורה"

תיעוד פגישותיו של האדמו"ר מערלוי זצ"ל עם יבלחט"א הגראי"ל שטיינמן • אמר לו רבינו בהאי לישנא: "משיח וועט אוואדע אויפנעמען די צדיקים בכבוד"

"בכל פעם שנפגשו הזכיר רבינו את גודל יחוסו למרן החתם סופר זצוק"ל, וממילא הגיע רבינו לדבר על גדלותו הנוראה של מרן החת"ס זצוק"ל, והדברים ארוכים"
10:04
30.04.24
בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on אלוף במיל' זיו: "המזח הוא הישג אסטרטגי לחמאס"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צוהר לעולמם של גדולי ישראל וליחסי הערכה הדדיים ביניהם, פותח תלמידו של הגראי"ל שטיינמן הרב משה יהודה שניידר, בדברים שפרסם אמש בעלון "פרי חיים". הרב שניידר מתאר בהרחבה את פגישותיהם של האדמו"ר מערלוי זצ"ל ומרן ראש הישיבה הגראי"ל ייבדל לחיים ארוכים.

"חשיבות מיוחדת הרגשנו אצל רבינו כלפי הנפטר הגדול", פותח את דבריו, "כפי שזכורני מלפני כמה שנים טובות שהביא לרבינו את ספריו הנפלאים, וראינו במשך תקופה אח"כ כמה שמחבב רבינו את הספרים. וכן כשנפגש עמו רבינו יבלחט"א כמה פעמים, ראו את ההארת פנים של רבינו לקראתו. וכמובן כמים פנים אל פנים, האירו פני כ"ק האדמו"ר זצוק"ל, כפי שאמר בפירוש בהיכנסו לרבינו שיש לו שמחה לקבל פני רבינו".

בהמשך ציין כי "בכל פעם שנפגשו הזכיר רבינו את גודל יחוסו למרן החתם סופר זצוק"ל, וממילא הגיע רבינו לדבר על גדלותו הנוראה של מרן החת"ס זצוק"ל, והדברים ארוכים".

"רק נסיים במלים שאמר לו רבינו ביציאתו מבית רבינו לפני כשנה, כשבא לומר לרבינו "יישר כוח על כל מה שעושה לעולם התורה", ולאחר ששוחחו בדברי תורה ובגדלות מרנא החת"ס זצוק"ל. אמר לו רבינו בהאי לישנא: "משיח וועט אוואדע אויפנעמען די צדיקים בכבוד", פי' משיח בודאי יקבל בכבוד את הצדיקים, ופניו מכוונות כלפי האדמו"ר זצוק"ל.



0 תגובות